چگونه دختر را راضی کنید که با شما بخوابد - قسمت پنجم

خه (اگه میدونید خه یعنی چی که هوچ وگرنه به تخم چپ امام خایه نه ای که نمیدونید) در ادامه مباحث قبلی رسیدیم به اینجا که خیز برمیدارید بره لب که اگه موفقیت امیز بود کم کم همون موقع لب شروع میکنید به دستمالی سینه ها و کس و غیرو اگه دختر صداش در نیومد میرید برای در اوردن لباسش البته قبل از دراوردن لباسش عشق بازی رو کش بدید لب بگیرید ببوسیدش گردن و دستشو ببوسید بعد برید برای لخت کردنش در اینجا ممکنه ممانعت کنه که شما باید بگید نه چیزی نیست و قرار نیست کاری بکنید و فقط قراره که همدیگه رو بیشتر لمس کنید خلاصه این قسمت دیگه به هنر زبون بازی خودتون بستگی داره که چجور با حرف خرش کنید که بزاره ادامه بدید با حرف های عاشقانه یا هرچی

اما ممکنه که طرف هیچ رقمه پایه لخت شدن نباشه اگه دیدید اصلا پایه نیست شما هم اصرار نکنید و این به اون معنی نیست که نمیخاد بده بلکه فعلا بنا به هزار دلیل امروز نمیخاد با ما بخابه ولی مطمئن باشید وقتی تا این مرحل اومدید جلو حتما نهایتا این دختر رو زمین خواهید زد. خلاصه در اینجا باید بی خیال شید و بحث و عوض کنید و بعد نیم ساعت دوباره خیز بردارید برای لب و لیس و دراوردن لباسش اگه باز مصرا ممانعت کرد باید بزارید برای دفعه بعدو در این فاصله تا بیاریدش خونه سعی کنید روابطتون رو محکمتر کنید

دختر ها گرچه میدونن که پسر ها اونها رو در درجه اول برای سکس میخان ولی نباید این حس از طرف شما بهش القا بشه. اگه بار اول که میخاستید سکس کنید نزاشت لباسشو درارید و برید جلو در فاصله چند روزی که هست تا دوباره بیاریدش خونه یکمی خودتون رو لوس کنید و با رفتار نشون بدید که یکم از دستش دلخورید البته نه اینکه قهر کنید ها فقط یک نموره سرد بشید خود دختر حساب کار میاد دستش و اون چیز اصلی رو هم راحتتر میتونید بدید دستش

خب حالا بالاخره موفق میشید که لباسش رو در بیارید ، حالا اگه دختر صفر کیلومتر باشه باز از اینجا به بعد کلی کار دارید ولی اگه اپن باشه کارتون خیلی ساده س و تا لباسشو دربیارید دیگه میتونید ترتیبش رو بدید حالا اگه اپن نبود و بار اولش بود اول باید از عشق بازی شروع کنید چون ممکنه طول بکه تا راضی بشه شورت و شلوارشو دربیاره و یک مدتی فقط باید با قسمت بالایی بدنش حال کنید تا ترسش بریزه
ادامه قضیه رو در قسمت بعد شرح میدهم


Comments

  1. غازان03 July

    مطالب شما خيلى آموزندس اد دور كير شما را ميبوسم

    ReplyDelete
    Replies
    1. Phildk03 July

      با تشكر البته اميدوارم دختر باشى چون من هيچ رقم هم جنس باز نيستم اگه كانادايى شماره بده كه يه روز بياى ببوسيش ولى اگه پسرى هر عنصر اناس از خانوادتو كه معرفى كنى ميتونم بدم بهش ببوسه

      Delete
  2. saeim05 July

    سلام من چند روزی با یک زن بودم 32 ساله ولی نمیدونم زن بود یا دخیر بار اول که رفتم خونشون به او پیشنهاد سکس کردم ولی کمی عجله کردم وخیلی به زور چسپیدم بهش وقتی که از خونشون اومدم بیرون دیگه جواب تلفن ومسیج هام نمیده من را راهنمایی کنید دستتون درد نکنه.

    ReplyDelete
  3. phildk06 July

    اشتباه کردی زور به کار بردی عجله کردی درس اول رو خوب گوش ندادی شاگرد بدی هستی دیگه مگه من تو درس اول نگفتم نباید عجله کرد حتی از ایات و روایات هم کمک گرفتم؟ تو عجله کردی که هیچ زور هم بکار بردی؟ اینجاست که باید گفت ای جوان خاک برسرت! ممکنه کیس دیگه پریده باشه چند روز دست نگه دار تماس نگیر بعد چند روز یه مسج عذرخواهی بده طولانی نباشه کوتاه بگو من کارم اشتباه بود عذر خواهی میکنم و از این کس شعرا شاید اثر کنه اگر نه که دیگه پریده وقت تلف نکن برو دنبال کیس بعدی، درس ها رو هم اویزه گوشت کن

    ReplyDelete
  4. saeim07 July

    مرسی ولی من چند بار هم براش بیام دادم و زنگ زدم جواب نداده یک هفته ازاینکه زور گیرش کردم میگذره ولی تازه تونستم جوابتون را بخونم درس یک تا چهار نمیتونین بفرستید به ایمیلم اگر زحمت نباشه تا یاد بگیرم
    اگر امکانش هست ای ن هم ایمیلم saeid_valid@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. phildk08 July

    تو همین سایت هست برو بخون، اونم دیگه ولش کن پریده حتما. کس که قحط نیست کون لقش

    ReplyDelete
  6. saeim10 July

    سلام امروز با تلفن شهری براش زنگ زدم جواب داد من هم اشنایی ندادم گفتم خانم حامدی اشتباهی گفتم گفت نه قبلا که زنگ میزدم تا صدام میفهمید قطع میکرد اگه امکانش هست راهنمایی کنید بهش بگم چه اگر زنگ زدم

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous11 December

      تجربه ثابت کرده بی خیال شو چون زنا بدشون میاد برخلاف میلشون عمل کنی

      Delete

Post a Comment