هجو کس شعر های امروزی


متاسفانه هرروز شاهد هستیم که هنر شعر ایران که روزگاری با حافظ ها و سعدی ها سرامد هنر جهان بود با ترانه های بی سر و ته و مبتذل جایگزین میشود. ترانه ها و کس شعر های که همه مشابه همند و چیزی جز یک تم تکراری در ان یافت همی می نشود ...بنابراین رسالت خود میدانم در جهت مبارزه با این معضل قدمی بردارم
این وبلاگ جهت اعطلای هنر ایران و زنده نگهداشتن هنر اصیل شعر پارسی در نظر دارد هر از چند گاهی این کس شعر های امروزی را به هجور بکشد باشد تا گامی ارزشمند جهت بازگشت به هنر اصیل پارسین برداشته شود

هجو شعر کس شعر همه چی آرومه

همه چی آرومه
تو
رو کیرم هستی
این چقد خوبه که
الان روش نشستی


همه چی آرومه
کیر من خوابیدن
شک نداری دیگه
تو به
اونجای من


همه چی آرومه
تو چقد خوشحالی
کیر من تو دستت
به کونت میمالی


تشنۀ اونجاتم
دهنو بازش کن
کیرمو ساک بزن
دوباره
راستش کن


به کیرم دلبستی
از
کست معلومه
من چقد خوشبختم
کیرمم آرومه


بگو این ساک زدن
تا ابد پابرجاس
حالا که
کیر من
از سوراخت  پیداس

Comments

  1. Anonymous15 May

    خیلی عالی بود مایه افتخار مایید

    ReplyDelete
  2. من20 May

    خیلی زیبا و هنرمندانه لذت بردیم

    ReplyDelete
  3. نون توست17 June

    هنر نزد توست و بس

    ReplyDelete
  4. Anonymous21 September

    مطالب خوبی می گذاری ولی اگر سکس را با ادب معرفی کنی لذت آن چند برابر می شود

    ReplyDelete

Post a Comment